FC Groningen zet “klusploeg” vv Haren in het zonnetje.

Afgelopen zaterdag, na de met 4-0 gewonnen wedstrijd tegen FC Volendam, heeft Bas Roorda namens FC Groningen de vrijwilligers van vv Haren in het zonnetje gezet.

Hij overhandigde namens FC Groningen aan voorzitter Willem Kant van vv Haren een prachtig ingelijst shirt met handtekeningen van alle selectiespelers.

Het ingelijste shirt is een waardering voor de vaste kern vrijwilligers van vv Haren, die er voor zorgen dat voor en tijdens de trainingen van FC Groningen op het complex, alles perfect geregeld is.

Bas Roorda benadrukte nog eens, dat niets te veel is voor deze mannen. Ze staan altijd voor iedereen klaar. Voorzitter Willem Kant van vv Haren kon dat alleen maar beamen. Deze mannen zetten zich  inderdaad voor dag en dauw in voor de club.

Het spreekt voor zich dat de “KLUSPLOEG” van vv Haren de aangeboden fotolijst zelf een plek gaat geven in het prachtig clubgebouw.

Reacties zijn gesloten, maar trackbacks en pingbacks open zijn.