Training mini’s iedere zaterdag om 10.00 uur met trainer Ab Tuinman

Nu de vakantie is afgelopen, wordt het tijd om diverse activiteiten weer op te starten. Dat geldt ook voor de training van de mini’s; vanaf zaterdag 8 september om 10:00 uur zal de eerste training weer worden gegeven.

Ab Tuinman zal dit seizoen de training weer op zich nemen. Hij heeft dit in het verleden ook al vele jaren gedaan en weet als geen ander spelplezier te combineren met de overdracht van voetbalkennis. Als Jeugdcommissie zijn we erg blij met zijn terugkomst.

Is uw kind geboren tussen 1 januari 2006 en 31 december 2007, dan nodigen we hem of haar uit geheel vrijblijvend te komen kennis maken met de sport voetbal en de Voetbalvereniging Haren. We willen nogmaals benadrukken dat meedoen aan deze trainingen geheel gratis is. Vriendjes en vriendinnetjes zijn natuurlijk ook van harte welkom.

Indien uw kind wil meedoen, kan het zich op 8 september om 9:45 uur in de kantine van de vv Haren melden. Mochten er nog vragen zijn, dan kunt u een mail sturen naar jvzvvharen@hotmail.nl of bellen met 06-23447019.

zp8497586rq