Zaterdag 8 juni 2013: “vv Haren Sietse Toernooi”

Onze sportvriend Sietse Posthumus werd in 1962 lid van onze vereniging. Als talentvolle jeugdspeler stroomde hij vanaf de jeugd al snel door naar het 1e elftal van vv Haren, Sietse was jarenlang een vaste waarde voor ons 1e elftal, daarna heeft hij met zijn vriendengroep jarenlang in het internationaal bekende 4e elftal gespeeld. Hoogtepunt van dit team was het reisje naar Amerika.

Sietse viel op als vrolijke en grappige medespeler met een sociaal karakter. Hij was altijd vrolijk en in voor een geintje. Bovendien had Sietse veel positieve belangstelling voor de mensen om hem heen.  Helaas is Sietse vorig jaar maart overleden. Ondanks dat zijn overlijden door zijn slopende ziekte niet onverwachts kwam , is zijn overlijden een grote schok binnen de vereniging geweest. Vele leden van vv Haren hebben hem die week herdacht en zijn prachtige afscheidsdienst in de kerk tegenover zijn geliefde kroeg “De Pub” meegemaakt. Nu, een jaar later, hebben medespelers uit zijn vriendenteam, vrienden en familie het “vv Haren Sietse Toernooi” georganiseerd.

Het “vv Haren Sietse Toernooi” is een 7 tegen 7 toernooi voor spelers van 40+. Het is de bedoeling van vv Haren dat het toernooi jaarlijks terugkeert.

Het toernooi start zaterdag 8 juni 2013 om 18.00 uur en we sluiten het toernooi op feestelijke wijze af. Informatie over het toernooi kunt u krijgen bij Louis Horneman (06-52656088).

vv Haren Sietse Toernooi