Vacature trainer VV Haren Zaterdag 2e selectie

Voor het seizoen 2024-2025 zoeken wij een ambitieuze en enthousiaste trainer voor de tweede selectie uitkomende in de reserve 5e / 6e klasse KNVB Zaterdag.

De trainer die wij zoeken:

• verzorgt de trainingen op de dinsdag- en de donderdagavond
  • coacht en begeleidt het 2e elftal op de zaterdag
  • werkt nauw samen met de hoofdtrainer en jeugdtrainers
  • brengt passie en plezier over aan de spelers
  • is in bezit van een trainersdiploma o heeft de ambitie om deze te behalen

Wat bieden wij:

• uitstekende trainingsmogelijkheden op één van de mooiste sportparken van het noorden
  • een gemotiveerde spelersgroep
  • een marktconforme vergoeding/salaris
  • Eventueel is een combinatie trainerschap tussen senioren en een jeugdteam van VV Haren ook mogelijk. In de periode tussen deze trainingen zorgen wij voor een heerlijke maaltijd van één van onze sponsoren

Over ons:

VV Haren is een vereniging waar plezier in het voetballen voorop staat! Zowel op de zaterdag als op de zondag wordt er bij vv Haren gevoetbald. Leden spelen prestatief of recreatief. Een club waar respect voor een ander, materiaal, accommodatie en plezier hoog in het vaandel staan. Sporten doe je voor je plezier. Wij willen ieder lid de optimale mogelijkheid bieden te genieten van de voetbalsport. Wij zijn een vereniging waar iedereen zich thuis kan voelen, ongeacht de voetbalcapaciteiten en achtergrond.

Solliciteren

Ben jij de enthousiaste, spontane trainer, die echt van ‘het spelletje’ houdt en wil jij onze jonge senioren graag nog beter leren voetballen, dan komen we graag met jou in contact. Mail ons op vacature@vvharen.nl of bel met Pascal Bouwman (06-10888876 – bij voorkeur na 17.00 uur). Ook voor vragen kun je bij hen terecht.

reacties (0)
Reactie toevoegen