25 Maart, 15:00 | Competitie wedstrijd vv Haren 1 | V.V. Westerkwartier 1 – vv Haren 1

Aanstaande zaterdag staat de belangrijke wedstrijd tegen V.V. Westerkwartier op het programma voor Haren 1. Deze wedstrijd zal worden gespeeld op Sportpark de Wieken in Niebert.

vv Haren is sinds de jaarwisseling dit seizoen ongeslagen. Na achtereenvolgende overwinningen op Oosterparkers (3-2), Asser Boys (2-3) & vv Geo (1-0) & Blauw Geel ’15 1 (4-2), is nu dus de wedstrijd tegen V.V. Westerkwartier 1. Eerder dit seizoen speelde Haren met 2-2 gelijk tegen V.V. Westerkwartier. Beide doelpunten kwamen toen van Marniek Berends.

Haren 1 staat momenteel op een 3e plaats met 32 punten achter V.V. Westerkwartier (32 punten) en VAKO (37 punten). Bij een overwinning op V.V. Westerkwartier 1 zal Haren 1 dus stijgen naar de 2e plaats.

De wedstrijd begint zaterdag 25 maart om 15:00 en wordt gespeeld op Sportpark de Wieken in Niebert. Hopenlijk zien we een aantal van jullie langs de lijn!

reacties (0)
Reactie toevoegen