Grote Clubactie vv Haren

Grote Clubactie

Met een gesteld doel van € 1.000,- Euro, op te halen voor de jeugdafdeling, gingen onze jeugdspelers fanatiek op pad om loten te verkopen voor de Grote Clubactie.
Van tevoren hadden we voor de beste 10 verkopers een mooie prijs bedacht; het bezoeken van een wedstrijd van FC Groningen. Met een totale opbrengst van ruim het dubbele van het gestelde doel, waarbij er 902 loten zijn verkocht, mag iedereen erg trots op zichzelf zijn. Uiteindelijk hebben we de beste 11 verkopers laten kiezen naar welke wedstrijd ze wilden gaan. Dit werd FC Groningen tegen FC Emmen, een wedstrijd die eindigde in 1-1. Sportief stapten we gezamenlijk op de fiets naar het stadion en de sfeer zat er al goed in. Ook tijdens de wedstrijd werd FC Groningen fanatiek door iedereen aangemoedigd. Alle kids hebben genoten van de wedstrijd in een uitverkocht stadion. Namens VV Haren bedanken we alle jeugdspelers voor hun inzet tijdens de grote Clubactie. De beste drie verkopers hebben we nog extra in het zonnetje gezet. Zij mochten een beker in ontvangst nemen. Deze werden, op een vol voetbalveld met jeugdleden, uitgereikt door Marcel Engelsman – voorzitter van de jeugdcommissie. Een fantastische Grote Clubactie voor VV Haren!

reacties (0)
Reactie toevoegen