Verslag vv Haren E2 – Velocitas 1897 E7 (uitslag 2-2-)

Zaterdag mochten we weer ballen. Maar niet voordat we op de foto werden gezet door Mireille. We zijn apart en als team op de foto gekomen en die waren goed gelukt allemaal, dank je wel Mireille. Alle foto’s staan op onze teampagina op deze site (https://vvharen.nl/jeugd/e2-seizoen-20162017-5e-klasse/)

We moesten tegen Velocitas, Velo voor de kenners. Onze vaste keeper Einar had weer een schaaktoernooi en was verhinderd. Nino ging op doel en Ali was de captain. De wedstrijd begon en het ging gelijk op maar E2 ging wat minder fel in de duels als Velo, daardoor werden zij gevaarlijker. De eerste kansen kwamen toch van E2 door Mirzal en Jamie die de keeper testen. Er werd goed naar de vrije man gekeken en overgespeeld, prachtig!
Nino hield een paar keer een bal van de gevaarlijke spits tegen. Maar kon toch vissen na een hard schot laag in de linker hoek 0-1. Simon en Alain vochten als leeuwen maar konden daar niets aan doen.

E2 was een beetje van slag.Maar dat duurde niet lang, Marijn en Tim werden aldoor in steling gebracht maar de goede keeper boxte alle ballen uit de goal.  Rust , na een paar wijzigingen en aanwijzingen ging E2 het veld weer op, nu met opgestroopte mouwen en de sokken naar beneden. NU WIJ. Velo kwam er na de aftrap niet meer aan te pas. Alle ballen waren van E2.

Ze konden de bal niet meer wegkrijgen en na  een mooie strakke voorzet van Nino, tikte Tim de bal achter de keeper 1-1 supergoal en een mooie voorzet. Iqrab en Ali stonden op het midden veld alle ballen naar de spitsen te schieten. Marijn schoot nog een paar keer op doel nadat hij de hele verdediging had omspeeld maar de keeper had die aldoor. Nino ging nog een mooie solo aan en schoot de bal weer strak voor waar onze goaltjesdief Tim weer stond en ramde ook deze in de touwen, jaaaa 2-1.Velo werd werd helemaal weggespeeld maar ze kwamen er toch nog een keer goed uit en schoten met een hoog schot de bal in de goal 2-2.  een gelijk spel is gezien de hele wedstrijd te weinig maar we hebben goed laten zien wat knokken voor elke meter is.

Fantastisch gevoetbald Mannen.