Voorzitter zoekt club

En wij zoeken jou!

Maandagavond 19.30 uur. Je logt in voor een Teams meeting met het bestuur. Het belooft een belangrijke vergadering te worden, want op de agenda staat o.a. de samenwerking met de andere sportverenigingen op Sportpark de Koepel. Ook geef je een terugkoppeling van de vergadering die je recent met de secretaris hebt bijgewoond over de harmonisatie van de tarieven in de gemeente Groningen.

Tijdens de vergadering neem je met de andere bestuursleden een besluit over de aanschaf van nieuw materiaal. Je zet de penningmeester aan met een recent overzicht te komen van de niet-betalende leden, zodat zij  – al dan niet door jezelf – gebeld kunnen worden met de vraag of er een reden is voor niet-betalen. Tenslotte kan de vereniging, als dat nodig is, altijd meedenken in een oplossing. Ook doe je verslag van de recente activiteiten van een groep actieve leden, die bezig is met de ledenwerving voor aankomend seizoen. De groep is enthousiast en mede door de komst van een nieuwe hoofdtrainer en recent georganiseerde activiteiten, merk je dat mensen weer trots zijn bij een vereniging als VV Haren te horen.

Het ziet er naar uit dat je binnenkort eindelijk weer op het Sportpark kunt rondlopen, weer lekker kunt trainen of op een donderdagavond weer een biertje, wijntje of wat fris kunt drinken in de kantine. Daar maakt de vereniging ook graag kennis met jou.

Ben jij de bezige bij, die naast een voetbalhart, ook enthousiast wordt van het vertegenwoordigen van onze mooie en gezellige voetbalclub? Zoek dan niet verder. Dan hebben wij een match en word jij misschien wel onze nieuwe voorzitter.

Natuurlijk hebben we ook een formele lijst met taken:

• Je vertegenwoordigt de belangen van de club, zowel in- als extern en zorgt voor een prettige samenwerking binnen de club
  • Je coördineert bestuurstaken en delegeert op stimulerende wijze
  • Je bepaalt samen met de overige bestuursleden het beleid binnen onze vereniging
  • Je zit bestuurs- en ledenvergaderingen voor
  • Je onderhoudt contacten met de gemeente en overige samenwerkingspartners
  • Je neemt samen initiatief om de vereniging organisatorisch, bestuurlijk, financieel én sportief op een hoger niveau te brengen

Wat fijn zou zijn dat je meebrengt:

• Bestuurlijke en/of leidinggevende ervaring en het vermogen te delegeren.
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Vermogen om mensen en partijen te verbinden
  • Besluitvaardigheid en doortastendheid
  • Inlevingsvermogen (in sporters, vrijwilligers, coaches, trainers e.d.)

Wie is VV Haren?

Wij zijn een voetbalvereniging waar plezier in het voetballen voorop staat! Zowel op de zaterdag als op de zondag wordt er bij VV Haren actief gevoetbald. Een club waar respect voor een ander, materiaal, accommodatie en plezier hoog in het vaandel staan.

Sporten doe je voor je plezier. Wij willen ieder lid de optimale mogelijkheid bieden te genieten van de voetbalsport. Wij zijn een vereniging waar iedereen zich thuis kan voelen, ongeacht de voetbalcapaciteiten en achtergrond.

Heb je interesse of wil je meer informatie?

We kunnen ons voorstellen dat je nog genoeg vragen hebt over deze vrijwilligersfunctie. Daarom kun je altijd even bellen of mailen met Kristian Kloen (kristian@vvharen.nl of 06 – 34 19 00 25) of Pascal Bouwman (pascal@vvharen.nl of 06 – 10 88 88 76)

What do you want to do ?

New mail

#vacature#voorzittergezocht#vvharen