Wedstrijdverslag vv Haren JO10-1

𝐯𝐯 𝐇𝐚𝐫𝐞𝐧 𝐉𝐎-𝟏𝟎 𝐛𝐨𝐞𝐤𝐭 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐭𝐮𝐢𝐠𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐰𝐢𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠

Afgelopen zaterdag konden de jongens en meisje van JO-10 weer de wei in voor een nieuwe pot voetbal. En ze hadden er zin in!
Binnen de jeugdafdeling van vv Haren helpen wij elkaar. Zo leverde JO-9 een speler aan JO7-7 en JO-10 zelfs twee spelers aan JO-9, namelijk Abubakhar en onze keeper Lucas, waardoor ieder team lekker kon voetballen.

Ondanks het gemis van deze twee toppertjes, kon er een sterk team opgesteld worden door leider Angelo, op een voor de kinderen nieuwe voetbalplek, namelijk het Scharlakenhof-veld. Ook was er een beetje spanning vooraf over de tegenstander vv Actief, welke vorig jaar ons team met 4-0 op de broek had gegeven.
Die spanning speelde JO-10 in rap tempo van zich af, met enkele wonderschone combinaties en loeiharde schoten in de kruising van Noah en Isaias. Op het middenveld buffelden Guido, Olivia en Stijn dat het een lieve lust was en voorin loerde spits Igor op zijn kansjes. Achterin stond het als een huis met de veelzijdige Tieme en de meedogenloze Jace. Tweede keeper Ruben speelde een dijk van een wedstrijd.

Bij rust bleek de eindstand reeds bereikt te zijn met maar liefst 9-3! Isaias en Noah verdeelden de goals mooi onder elkaar en hoewel ook in de tweede helft alles gegeven werd, bleef het hierbij. Onder de bezielende leiding van spelleider Jeroen, werden na afloop penalty’s genomen, waarna de kinderen van beide partijen elkaar de hand schudden en succes wensten voor de volgende wedstrijd.

Volgende week spelen de kinderen op verplaatsing bij FC Lewenborg, het andere Oranje, ze hebben er nu alweer zin aan!

reacties (0)
Reactie toevoegen