Wedstrijdverslag vv Haren JO7-1

28 Januari 2023
Hoe weet je als ouder van een voetballer dat het zaterdagochtend is? Juist, dan is je kind eerder wakker dan jij!

Zaterdag 28 januari 2023
Met het opkomende winterzonnetje staat JO-7 om 8.45 uur klaar om te beginnen aan de eerste wedstrijd tegen VV TLC. De eerste bal wordt gepakt door VV TLC. Er wordt overgespeeld en VV Haren wacht het juiste moment af. En dat juiste moment komt snel! Hup, Lex onderschept onverwacht de bal en maakt snelheid richting het doel. Hij focust zich en geeft een hard schot. Het blijkt een goede inschatting, want Lex scoort!
VV TLC komt terug en scoort meerdere keren. We laten onze koppies niet hangen en spelen door. Martino is aan de bal en neemt de tijd bij het doel van onze tegenstander. Hij dribbelt een paar keer heen en weer en ziet een mogelijkheid om te scoren. Jawel, Martino scoort!
Bas staat, zoals hij zelf zegt, centraal verdediger en onderschept meerdere ballen! Bij het aannemen kijkt hij en geeft het liefst een lange bal! Joost weet daar wel raad mee en neemt de bal aan, ook zelfs met een trucje. Hij draait zich om en geeft een schot op het doel. Ja, ook deze bal zit erin! Joost scoort en zo proberen we de stand nog te veranderen! Helaas is het net niet genoeg en deze wedstrijd verliezen we met 4 – 6.

De tweede wedstrijd spelen we tegen VV Gorecht. We hebben dezelfde speelwijze en we houden redelijk lang de 0. Toch blijkt VV Gorecht sterker en scoort twee keer! Deze wedstrijd scoren wij niet, maar tijdens dit potje hebben we gezien dat de jongens steeds beter gaan overspelen! Hierbij ook zeker de complimenten naar onze vaste trainer Damon, die iedere dinsdag weer een voetbaltraining vol uitdaging biedt aan onze toppers!
Ze overzien het spel steeds beter en er zijn acties geweest, waarbij we zelfs drie keer overspeelden, knap hoor!
Helaas verloren we deze wedstrijd met 0 – 2.

Tot slot speelden we tegen VV Helpman. Zou er nog een wedstrijd met winst haalbaar zijn? Dit werd een wedstrijd vol met kansen en daarbij ook meerdere doelpunten. Hoewel Bas graag centraal verdediger stond probeerde hij ook mee te helpen bij de verschillende aanvallen. Bas scoorde twee keer! Als een professioneel team feliciteren ze elkaar bij ieder doelpunt. Prachtig om die teamspirit te zien!
De ballen bereikten ook Lex die de bal netjes afwerkte op het doel. Yes! Weer een doelpunt!
Nu werden de rollen omgedraaid en scoorde VV Helpman enkele keren. Kom op VV Haren, nog even doorzetten! Joost weet de bal te bemachtigen en dribbelt naar het doel. Martino biedt zich aan en neemt de bal aan. Een hard schot en ja! Martino scoort!
Deze wedstrijd speelden we gelijk met 4 – 4.

Alle teams hebben geweldig goed gespeeld! Allemaal weer talentjes op ons Sportpark de Koepel! Bedankt voor jullie komst en tot de volgende keer!

Geschreven door: Leonie
reacties (0)