Wedstrijdverslag VV Haren JO9-1

2 september 2023

Wedstrijdverslag Vv Haren JO-9
Zaterdag 2 september 2023

Na een mooie zomervakantie was het weer zover; de wekker op zaterdagochtend! Het Vv Haren JO-9 team stond om 8.45 uur helemaal klaar op het veld om een wedstrijd te spelen tegen Vv Bato. En het mag nog best een keer genoemd worden; de nieuwe tenues van Vv Haren zijn zo mooi! We zijn daar heel blij mee!

Vv Haren trapt af en speelt direct fanatiek. We spelen 6 tegen 6 op een half veld. Dat is toch wel heel anders dan vorig seizoen. Even wennen, maar dat komt goed! Nu gauw terug naar de wedstrijd.

Er is veel actie op de helft van de tegenpartij. Er worden kansen gecreëerd en goed benut. Eliza zoekt haar teamgenoten langs de lijn. Ontzettend knap hoe Eliza vandaag haar eerste wedstrijd speelde in ons team! Welkom!

Martino onderschept gemakkelijk de bal en verrast de tegenstander regelmatig door de bal direct door te passen naar één van de spitsen. Er wordt onderling af en toe gewisseld van positie en dat is heel goed, zodat ieder steeds meer zelf kan bepalen welke positie het beste bij hem of haar past. Misschien dat hier komend seizoen al wel meer structuur in begint te komen, dat zullen we zien.
Wat werd er ontzettend goed overgespeeld en bovendien maakten we het veld breed.

Ook Len verwelkomen we vandaag tijdens zijn eerste wedstrijd bij Vv Haren. Len pakt zijn positie en we hebben hem meerdere malen in duel gezien met een tegenspeler. Met een trucje draait hij langs de tegenstander en speelt de bal. Meerdere ballen komen bij zijn teamgenoten terecht, waaronder Bas. Bas dribbelt door en maakt meerdere prachtige schoten op het doel. Twee stuks zijn raak en Vv Haren juicht! We moeten door! Zal er nog een doelpunt vallen?

Lex staat de eerste helft op goal en houdt meerdere schoten op het doel fantastisch tegen. Hij houdt zijn doel leeg! Na iedere keerpersactie hoor je de opluchting aan de kant van de lijn. Goed gedaan, Lex!

De tweede helft mag Daan keepen. Wat heeft hij er een zin in! Daan vliegt door de lucht en houdt de ballen uit zijn goal. Totdat de tegenstander nogmaals in actie komt en de bal erin trapt, knappe actie.
Jij ook goed gedaan, Daan!

Uiteindelijk is de uitslag 2 – 2 en daar zijn we heel tevreden mee! Gefeliciteerd JO-9, we hebben genoten van jullie mooie wedstrijd! Ook een groot compliment voor het team van Vv Bato. Jullie hebben erg mooi voetbal laten zien!

De wedstrijdkleding is er weer bijna klaar voor en ruikt weer fris! Enne….die wekker op zaterdagochtend? Die is er volgende week gewoon weer, yes! Fijn weekend!

reacties (0)
Reactie toevoegen