Benoemingen “Lid van Verdienste”

Elk jaar op de Algemene Ledenvergadering zetten we leden in het zonnetje die zich al jaren belangeloos inzetten voor onze vereniging. Zowel voor- als achter de schermen kunnen wij niet zonder deze bijzondere mensen. Daarom zijn sinds afgelopen donderdag 24 november de volgende leden “Lid van Verdienste” geworden. Zij hebben naast een bloemetje, een bedankje uit naam van onze voorzitter ook een mooie oorkonde in ontvangst mogen nemen.

Ingrid Velthuis is als lid van de kantinecommissie voor velen op de donderdagavond een bekend gezicht. Zij verzorgt al jaren lang de inkoop voor onze kantine en ziet er op toe dat contracten voor de inkoop van de kantine worden nageleefd.

Kom je op zondagochtend kijken naar de wedstrijden op ons Sportpark, dan is de kans groot dat je Freddy Hensel aantreft achter de bar. Na zijn voetbalcarrière, is hij op deze manier al jaren betrokken bij onze club.

Heb je iemand nodig om bij te springen achter de bar, dan hoef je Geke Boer maar te bellen en ze staat klaar. Dat geldt voor bardiensten doordeweeks, in het weekend en tijdens toernooien. Een lid waar je, net als de anderen, altijd op kunt bouwen. Fijn dat ze haar rol binnen de kantinecommissie weer heeft kunnen oppakken.

Zeg je sponsoring, dan zeg je Pascal Bouwman. Als jeugdlid is hij komen voetballen bij VV Haren en daar is hij pas sinds dit seizoen mee gestopt. Alle contacten met FC Groningen en de jaarlijkse wedstrijd op ons sportpark werden door hem geïnitieerd. Hij heeft zijn taken in het hoofdbestuur sinds dit seizoen neergelegd, maar dat wil niet zeggen dat je geen beroep meer op hem kunt doen. Hij is nog druk met de nieuwe kledingsponsor en nieuwe kledinglijn en valt er een trainer uit, moet er een wedstrijd gefloten worden of een leider vervangen, dan kun je Pascal altijd bellen.

Mark van Dam is sinds 1995 lid van VV Haren en heeft in de afgelopen jaren diverse functies vervuld. Als trainer en leider van diverse jeugdelftallen zag je hem elk weekend op het voetbalveld en ook als scheidsrechter heeft hij zijn meters wel gerend. Daarnaast is hij jarenlang lid geweest van het jeugdbestuur en sinds enkele jaren is hij algemeen bestuurslid en wedstrijdsecretaris. Sinds dit seizoen zie je hem tenslotte ook als trainer / leider / speler van Haren zaterdag 2 langs de lijn of in het veld staan.

reacties (0)
Reactie toevoegen