Wedstrijdverslagen JO10

9 november: Actief – VV Haren JO10

De eerste 10 min moesten we even warm lopen en stond al snel 2-4. En toen begon het gelopen en was Haren niet meer te houden, de ruststand was 3-11. Deze ruime voorsprong gaf na de rust ruimte om spelers ook eens op een andere positie te laten spelen.

De 2e helft was de wedstrijd wat gelijkwaardiger en het werd uiteindelijk 8-13.

16 november: Zuidlaren JO10-4 – VV Haren JO10

Door goed samenspel stond het team al snel voor met 0-2.  Helaas zakten ze helaas daarna wat in zo stond het opeens 3-2. Ruststand toch in ons voordeel 3-4.

In de 2e helft ging de JO10 goed door en vergrootten de voorsprong. Uiteindelijk werd gewonnen met 6-8

23 november : VV Haren JO10 – Zuidlaren JO10-5

1e helft was spannend, de tegenstander speelde goed en daar moest het team aan wennen. We aarzelden als we konden schieten en toch kwamen we op voorsprong en met 2-0 gingen we de rust in.

In de rust werd het besproken dat er meer overgespeeld moest worden en dat er op het doel geschoten mocht worden als de kans er was.

2e helft speelden we wel wat meer over, maar nog niet zo als we het kunnen en moeten. Desondanks scoorden we er nog 2 en heeft de tegenstander ook nog 1 gescoord.

Eindstand 4-1 gewonnen

#jo10#vvharen#wedstrijdverslagHaren