Clublied VV Haren

Aan het einde van vorig seizoen ontstond het idee voor een clublied. Want zo’n leuke club als wij verdient toch een eigen nummer 😉.
Tijdens het kampioensfeest werd de eerste ruwe versie ten gehore gebracht en na alle positieve reacties toen, was het 19 augustus eindelijk zo ver … in een professionele studio in Eelde is het lied opgenomen 🎶.
Niemand minder dan Loes Benthe Takens (ook nog eens de tekstschrijver van deze kraker) zong de tekst in, ondersteund door Eric Smidt.
En de background vocals? Ook dat zijn geen onbekenden bij de club. Het zijn Ina Takens en Bert Biemolt!
Het resultaat van deze opnames wordt binnenkort uitgebracht 🎵.
Het was een fantastische avond!