Kaboutervoetbal vv Haren

Voor de allerjongste kinderen is er bij VV Haren elke zaterdagmorgen voetbal voor de kabouters. Deze trainingen zijn er speciaal voor de kinderen tot 6 jaar, zowel jongens als meisjes. Voor de kabouters is het van belang om samen met leeftijdgenoten het voetbal te leren ontdekken.

Onder begeleiding van twee enthousiaste trainers maken de kabouters door middel van diverse oefeningen spelenderwijs kennis met de sport voetbal.

De trainingen worden het gehele seizoen gegeven met uitzondering van de schoolvakanties en beginnen om 10.00 uur in het Welpenstadion van VV Haren, aan de linkerkant naast de kantine. Een training duurt +/- 50 minuten. Tussendoor is er een kleine ranja pauze en na afloop van de training nuttigen de kabouters gezamenlijk nog een gezonde snack.

Wil je een keer gezellig mee trainen? Dit is geheel vrijblijvend en mogelijk op elk moment. Is uw kind nog geen 4 jaar? Geen enkel probleem,  VV Haren kent geen minimumleeftijd voor het kaboutervoetbal. Dus is uw zoon of dochter er klaar voor…… dan zijn wij dat ook!!

Aanmelden kaboutertraining

Wie wil deelnemen aan deze kaboutertraining kan zich aanmelden in het clubhuis van VV Haren of via e-mailadres: kaboutervoetbal@vvharen.nl

Trainingstijden:

Zaterdag: 10:00 – 11:00 uur