Uitnodiging bijzondere avond voor vrijwilligers van alle sportclubs in Haren (vrijdag 16 februari)

Onderstaande uitnodiging hebben wij vanuit de gemeente Haren ontvangen!

Beste vertegenwoordigers van sportclubs uit Haren,

Op vrijdag 16 februari 2018 organiseren we in de gemeente Haren een bijzondere avond voor vertegenwoordigers van de lokale sportclubs: bestuurs- en commissieleden en trainers en coaches. Bijzonder, want we bieden jullie deze avond een voorstelling aan, over het versterken van je sportclub en het verbeteren van de prestaties. We zouden het zeer op prijs stellen om ook vertegenwoordigers van jouw club die avond te ontmoeten! (De toegang is gratis.)

Zou je willen nadenken wie van jullie club het beste kunnen komen en zou je die dan enthousiast willen maken? We weten uit ervaring dat persoonlijk aanspreken het beste werkt. Zou jij dat binnen jouw club willen doen? Vervolgens kun je een mail nasturen met alle informatie erin. Daarvoor is een pdf gemaakt, die als bijlage in de mail is toegevoegd.