60+ en een balletje willen trappen? Dat kan bij de vv Haren!

Sinds jaar en dag trapt een stelletje 60 plussers op de zondagochtend een balletje  op een van de velden van de vv Haren. Daarmee gehoorgevend aan het credo van deze tijd: bewegen is goed voor de geest en het lijf.

De belangstelling is, en dat ligt voor de hand, in de loop van de jaren, aardig toegenomen. Dus kwam de gedachte, om bijvoorbeeld, de woensdagmiddag erbij te betrekken. Kort gezegd, de groep zoekt belangstellenden voor deze gezonde en gezellige (volgens Obama) bezigheid.

Vaardigheden en leepheid met betrekking tot het voetbalspel zijn niet vereist. Vind je het leuk om tot samenspel te komen dan is dat zeer welkom. Slidings en andere “verworvenheden” van wat men het professionele voetbal noemt, ziet de groep  met leedwezen aan. Ook hoef je niet Johan of Willem te heten.

Graag wil de groep, van wie er enkele hieronder met naam en telefoonnummer vermeld staan, in contact treden met liefhebbers (amateurs dus). Er wordt gespeeld op kunstgras zodat het weer ons geen parten zal spelen. Belangstellenden van buiten Haren zijn vanzelfsprekend welkom. Boven het stukje staat 60+, maar met deze grens zal soepel worden omgesprongen.

De gedachte is om op woensdagmiddag 23 april a.s. om 14.00 uur samen te komen bij de kantine van de vv Haren op het sportpark De Koepel in Haren. Wie voor die datum toch graag eens de sfeer van zo’n partijtje voetbal wil proeven, wordt van harte uitgenodigd op een van de komende zondagochtenden te komen kijken.

De aanvang van het partijtje is zo om 10.45 uur, samenkomst omstreeks 10.15 uur.

Wil je meer informatie, schroom niet en wend je tot een van de onderstaande leden van de groep.

Karl van Poppelen 050-5370722
Cees van Nieuwenhuyzen  06-20614688