Donderdag 15 december LIVE muziek bij v.v. Haren

LIVE muziek in de kantine op 15 december 2016 om 21:30 uur!

Natuurlijk zijn er eerst de trainingen van de volwassen en de jeugd en zal het zoals altijd gezellig druk zijn. Na de trainingen wordt de kantine “The place to be” voor een gezellige muziek avond met zanger Richard. Vanaf 21:30 uur zal zanger Richard met een repertoire van nummers van Jan Smit tot UB40 en van Dire straits tot Vader Abraham, lekkere meezingers zorgen voor een gezellige sfeer.

Deze feestelijke avond bij v.v. Haren is toegankelijk voor alle leden en niet-leden. De entree is vrij, dus kom langs en vier deze super thursday gezellig mee!

poster-15-december