Pupil van de Week: Einar Sagel

Pupil van de Week, Einar Sagel, doet verslag van zijn belevenissen tijdens de wedstrijd vv Haren 1 – Heiligerlee 1.

“Vandaag  (zondag 29 september 2013) was ik pupil van de week. Ik ben Einar en speel in F2.

Ik kreeg andere kleren aan. Een shirt met op de achterkant pupil van de week  en een blauw jasje met pupil van de week erop. Zelf had mijn wedstrijdbroekje en sokken aan. En natuurlijk mijn voetbalschoenen.

Toen mocht ik de warming-up meedoen. Ik ging met Tom overspelen. Even op het goal geschoten en toen nog met z’n drieën gespeeld, want Mark was er bij.

Ik mocht mee naar de kleedkamer en de lijnrechter kwam mij halen dat ik bij de scheidsrechter moest komen. Hij ging mij alles uitleggen. Hij vertelde dat ik de bal mocht dragen en het muntje mocht opgooien.

Samen met de scheidsrechter mocht ik voorop lopen het veld op. Ik heb de toss (het muntje opgooien) gedaan en toen mocht ik de aftrap nemen. Ik mocht met de bal naar het doel doorlopen en scoren. Maar mijn doelpunt telt niet voor de wedstrijd. Ik schoot eerst op de paal en toen via de binnenkant paal het doel in.

Tijdens de wedstrijd zat ik bij de reservespelers en de trainer en verzorger in de dug-out. Toen kon ik de wedstrijd goed zien.

In de rust heb ik wat gedronken en na de wedstrijd mocht ik een patatje eten.

Ik vond het leukst om de aftrap te nemen en te scoren.

Haren 1 heeft met 0-1 verloren. Ik vond het jammer dat ze verloren hadden.

Groetjes,

Einar”