Bestuur vv Haren bedankt vrijwilligers!

Het afgelopen weekend is een bijzonder actief weekend geweest.
Op vrijdag vond de sportdag voor basisscholen in de Gemeente Haren plaats, zaterdag het pupillen F-pupillen toernooi met 29 teams en op zondag het Hendrik Nijboer toernooi met aansluitend de presentatie en eerste training van FC Groningen.

De vv Haren kan terug zien op een bijzonder geslaagd weekend. Dit echter was zonder de inzet van veel vrijwilligers niet mogelijk geweest, hieruit blijkt maar weer dat een vereniging zonder deze prachtmensen dergelijke evenementen niet kan organiseren.

Het bestuur wil dan ook al deze kanjers hartelijk dank zeggen voor hun onbegrensde inzetten.

Namens het bestuur van vv Haren.

Klaas Helder