Diefstal uit kleedkamer!!

Afgelopen dinsdagavond 12 januari is er, uit de kleedkamer tijdens de trainingen, helaas een portemonnee ontvreemd.

Deze gebeurtenis is onacceptabel er zal aangifte bij de politie worden gedaan.

Wij kunnen dit jammer genoeg niet voorkomen, zeker niet als de spullen in onbewaakte kleedkamers liggen.

Ik wil met name de jeugdcommissie, technische commissie, senioren commissie, die veel te maken hebben met spelende en trainende leden verzoeken, om bij de spelers, leiders, trainers, begeleiders, ouders, en aanvoerders nog eens te benadrukken om vooral geen waardevolle spullen mee te nemen naar de club en zeker niet op trainingsavonden.

Vervolgens vraag ik van de trainers en leiders uiterst behoedzaam met de uitgifte van sleutels van de kleedkamers om te gaan.

Mocht dit door omstandigheden niet helemaal lukken wil ik u er allen op attenderen de persoonlijke spullen bij de leiding in bewaring te geven.

Hiermee voorkom je dat een ander zich onterecht van andermans eigendommen meester maakt.

Alvast dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Klaas Helder