FC Groningen start het nieuwe voetbalseizoen traditioneel bij vv Haren + oefenwedstrijd Kids United – vv Haren (zondag 24 juni)

952

FC Groningen houdt de traditie van de laatste jaren graag in stand om de kick-off van het nieuwe voetbalseizoen bij vv Haren te houden. Dit jaar zal de eerste kennismaking met de spelersgroep onder leiding van de nieuwe hoofdtrainer Danny Buys op zondag 24 juni zijn.

Voorafgaand aan de eerste training van FC Groningen spelen de sterren van Kids United om 14.00 uur een oefenwedstrijd tegen vv Haren O13.