Geef je nu op voor de reanimatiecursus / AED training op maandag 30 januari

Bij nood zijn de eerste 6 minuten van levensbelang!!Wij hechten er als vv Haren veel waarde aan om onze leden, vrijwilligers en trainers te leren dat zij dan snel en goed kunnen handelen. Daarom bieden wij zoals ieder jaar weer een gratis cursus reanimatie / AED aan voor onze leden, vrijwilligers en trainers.

Het bedienen van een AED is relatief eenvoudig te leren. Uitleg over het gebruik van een AED is een vast onderdeel van een reanimatiecursus. Tijdens deze cursus leer je in een paar uur hoe je moet handelen bij een circulatiestilstand. Je krijgt praktische oefeningen om de reanimatiestappen onder de knie te krijgen. Dit gebeurt met een oefenpop en een AED-trainer.

De cursus is op maandag 30 januari, aanvang 20.00 uur in ons clubhuis.

Opgeven kan voor 27 januari bij Kristian Kloen via: secretaris@vvharen.nl