Gezocht Jeugdvoetbaltrainer voor vv Haren E3

De huidige trainer van vv Haren E3, Melvin Meems, heeft een baan gevonden waardoor hij niet meer de trainingen van E3 kan verzorgen. We feliciteren Melvin met zijn nieuwe baan. Helaas betekend het voor ons dat we opzoek moeten naar een nieuwe trainer voor deze enthousiaste groep E-ers.

Wie wil er jeugdtrainer van onze E3?
E3 is een leuke groep. De groep heeft respect voor elkaar en is zeer enthousiast. Ze zijn dan wel niet de beste voetballers maar wel leergierige en dat geeft de trainer een leuke uitdaging om ze beter te laten voetballen.
• Trainingstijden: Dinsdag en Donderdag 17:30 – 18:30
• Vergoeding op basis van opleiding en ervaring.
• Enthousiaste, leergierige groep in de leeftijd tussen 9 en 11 jaar.
• Voldoende trainingsmateriaal en ballen.
• Beschikking over voldoende trainingsruimte (1/4 veld).
• Trainerskleding wordt beschikbaar gesteld (trainingspak en winterjas).
• Bijwonen van de wedstrijden op zaterdag is niet verplicht en geheel vrijblijvend

Aanmelden en of informatie vragen kan een van onze Jeugdtrainer begeleiders Emiel Jansen of Bert Biemolt of bij een van de Jeugdcommissie leden: Erik Luppes, Michel Koes, Eric boer, Klaas Werkman, Emiel Jansen of Richard Spitzers.

Zie voor mailadressen: www.vvharen.nl/contact/jeugdbestuur/