Glas en rotzooi op Sportpark de Koepel! Dit kan en mag niet!!!

Helaas hebben wij vanochtend wederom moeten constateren dat er een “feestjes” is gehouden op de velden van Sportpark de Koepel. De SPORTVELDEN zijn er om te sporten en niet voor andere activiteiten.

Wij accepteren geen glasscherven, peuken, bierflessen, wijnflessen op onze sportvelden. Wat als een van de sporters de scherven in zijn lichaam krijgt? Wij vragen hier iedereen zijn/haar verantwoording voor te nemen, weet jij wie verantwoordelijk voor het achterlaten van deze puinhoop is, geef dit dan door aan het bestuur van vv Haren of de Politie.

Als vereniging hebben wij de afgelopen periode meerdere keren aangifte gedaan van soortgelijke acties, uiteraard ondernemen wij nu ook weer actie richting gemeente en politie.
Laten we het met zijn allen vooral sportief houden!!