Henk Plenter Sr. (77) overleden

Afgelopen zondag 27 december is onze oud-lid en vrijwilliger Henk Plenter Sr. op 77-jarige leeftijd overleden. Henk Plenter Sr. was in de jaren 70 en 80 een zeer gewaardeerd vrijwilliger van vv Haren. Tevens was Henk Sr. een enthousiast supporter van zijn voetballende zonen en kleinkinderen bij onze vereniging.

Op zaterdag 2 januari is er van 16.00 uur – 17.00 uur in rouwcentrum de Bamshorn te Haren de mogelijkheid om afscheid te nemen. De crematieplechtigheid zal plaatsvinden op maandag 4 januari om om 14.00 uur in aula 1 van het crematorium Groningen.

Namens het bestuur en alle leden van vv Haren wensen wij alle nabestaanden heel veel sterkte met het verlies van Henk Plenter Sr.

Correspondentieadres: Dotterhof 3, 9753 JK Haren

Henk Plenter Sr.