Herman van Steenwijk overleden

0 1.494

Ons bereikte het verdrietige bericht dat afgelopen dinsdag 8 oktober 2024 op 71-jarige leeftijd Herman van Steenwijk is overleden.

Herman speelde met onderbrekingen zijn hele leven bij VV Haren en was binnen de vereniging altijd actief. Als jeugdvoetballer speelde hij “lekker mee”,  maar in Haren 4 bloeide hij pas echt op. Hij had een ongeëvenaarde en onnavolgbare techniek om de bal af te schermen én scoorde op de training altijd de winnende goal.

Zelfs toen hij de 60 gepasseerd was, wist hij van geen ophouden en trapte op zondagochtend tot voor kort nog altijd een balletje met de veteranen. Als één van de initiatiefnemers, deed hij zelfs in februari van dit jaar nog een oproep bij Expeditie Grunn met als doel het werven van nieuwe leden.

Ter nagedachtenis aan Herman, zullen alle seniorenteams dit weekend voorafgaand aan hun wedstrijd een minuut stilte in acht nemen en met rouwbanden spelen.
De uitvaart vindt in besloten kring plaats. Gelegenheid om afscheid te nemen van Herman is er op vrijdag 11 oktober tussen 19.00 en 21.00 uur. Herman is thuis.
Wij wensen de familie Van Steenwijk heel veel sterkte toe.