Oud-voorzitter Jaap Reitsema overleden

0 761

Ons bereikte het trieste bericht dat op 25 maart op 78-jarige leeftijd onze oud-voorzitter Jaap Reitsema is overleden.

Naast voorzitter is Jaap o.a. ook jarenlang actief geweest als scheidsrechter, bij zowel de jeugd als de senioren.

Ons eerste elftal draagt om deze reden vandaag rouwbanden tijdens de wedstrijd tegen SGV. Daarnaast zal voorafgaand aan de wedstrijd een minuut stilte in acht worden genomen.

Namens het bestuur en alle leden van vv Haren wensen wij de familie Reitsema heel veel sterkte met het verlies van Jaap.

De afscheidsplechtigheid heeft afgelopen vrijdag 31 maart in besloten kring plaatsgevonden.