Oud-vrijwilliger Wiebe Muurling (73) overleden

Ons bereikte het trieste bericht dat afgelopen zondag 19 februari onze oud-vrijwilliger Wiebe Muurling op 73-jarige leeftijd overleden is. Wiebe is jarenlang bestuurslid geweest van de jeugdcommissie, leider van vv Haren A1 en Wiebe heeft zich enorm ingezet als “hoofd van het schilderwerk” toen de aanbouw van de kantine in 1990 gereed was.

Onder zijn leiding is de gehele kantine van binnen en buiten in een nieuw verfje gezet. Hij heeft toen zijn advies om op een nette manier te schilderen aan vele vrijwilligers overgebracht. Alleen was er bij Wiebe zelf nooit een spatje verf op zijn  kleren of op de grond te vinden. Ook heeft hij toen met zijn eigen kleuren en creatie de wanden van de kantine in een voetbalveld beschilderd, een lust voor het oog.

De familie Muurling wil samen met u afscheid nemen van Wiebe op vrijdag 24 februari om 16.00 uur in de grote Aula van het crematorium aan de Crematoriumlaan 6 te Groningen. Indien u geen uitnodiging mocht ontvangen, gelieve dit bericht als zodanig te beschouwen.

Namens het bestuur en alle leden van vv Haren wensen wij de familie Muurling heel veel sterkte met het verlies van Wiebe.