Seizoenskaarten FC Groningen (vv Haren)

Van FC Groningen hebben wij dit seizoen wederom 6 seizoenskaarten ontvangen voor de fantastische samenwerking tussen vv Haren en FC Groningen. FC Groningen heeft gebruik gemaakt van o.a. ons clubhuis en onze kleedkamers. Onderhoud en schoonmaken van de gebouwen hebben onze geweldige vrijwilligers (zie foto) weer op een perfecte manier verzorgt.

Leden & vrijwilligers van vv Haren kunnen bij Bert Biemolt een verzoek indienen om gebruik te maken van de seizoenskaarten. Wel verzoeken wij jullie om het tijdig aan te geven, krijgen wij meer verzoeken dan we seizoenkaarten dan zullen wij de kaarten verloten (mits je minimaal een week van te voren het verzoek hebt gedaan).

vrijwiliggers