Teams vv Haren onverslaanbaar op Sportpark de Koepel!

De zondag met nét dat beetje extra’. Vandaag was het Super Sunday bij vv Haren op Sportpark De Koepel. De drie thuisspelende senioren teams van vv Haren pakten de volle 9 punten.

Haren 1 won op overtuigende manier met 4-0 van De Wilper Boys. Doelpunten van Martin Mojet, Bert Blaauw, Stephan Wijma en Rob Bulthuis. Het 2e won met een klinkende 5-0 van TLC 3, terwijl het 3e met 3-1 won van FVV 2.

Helaas verloor het 4e de uitwedstrijd tegen koploper vv Hoogezand met 6-2, echter waren onze vrienden van het 4e wel de overtuigende winnaar van de 3e helft op Sportpark de Koepel.

Het was een prachtige en sportieve dag waarin alle teams ruim in de spelers zaten, hou dit de komende maanden vast!