Trainingen beginnen 29 augustus weer!

๐“๐ซ๐š๐ข๐ง๐ข๐ง๐ ๐ž๐ง ๐›๐ž๐ ๐ข๐ง๐ง๐ž๐ง ๐Ÿ๐Ÿ— ๐š๐ฎ๐ ๐ฎ๐ฌ๐ญ๐ฎ๐ฌ ๐ฐ๐ž๐ž๐ซ!

Beste jeugdleden van VV Haren,

De zomervakantie is nog in volle gang, maar hierbij alvast wat handige informatie op een rijtje.

We hebben weer veel nieuwe aanmeldingen mogen ontvangen en daar zijn we heel blij mee! Welkom bij onze club!

Als nieuw lid krijg je een trainingspak van VV Haren in bruikleen. Deze ontvang je binnenkort.

De wedstrijdtenues worden na iedere wedstrijd gewassen door een ouder/verzorger. Je tenue neem je dus niet mee naar huis. Meer informatie hierover volgt tijdens de kick-off per team.

– De trainingen starten weer op dinsdag 29 augustus.

– Op donderdag 31 augustus zal de kick-off van het voetbalseizoen plaatsvinden. Hierbij zijn de ouders/verzorgers van harte uitgenodigd om de praktische zaken te bespreken en is er natuurlijk ruimte om vragen te stellen. De tijden zullen per team worden gecommuniceerd in de WhatsApp groep.

– Trainingstijden:

JO-7: dinsdag 17.30 uur.
JO-9: dinsdag en donderdag 17.30 uur.
JO-10: dinsdag en donderdag 17.30 uur.
JO-12: dinsdag en donderdag 18.30 uur.
JO-14: dinsdag en donderdag 18.30 uur.

– De competitie zal weer van start gaan op zaterdag 2 september.

– Informatie van trainers/leiders etc. zal per team worden gecommuniceerd. Mocht je onverhoopt een keer niet kunnen trainen of verhinderd zijn op een zaterdag, vragen we je dit tijdig aan te geven.

We gaan er weer een mooi en sportief voetbalseizoen van maken samen!

De jeugdcommissie VV Haren.