Verslagen en foto’s jeugd website en facebook vv Haren.

Mijn naam is Mireille Groenhof en ik ben voor onze jeugd de PR op de website en facebook aan het coördineren. Zoals jullie waarschijnlijk al gezien hebben  zijn de website pagina’s van onze jeugd elftallen al goed gevuld met foto’s en wedstrijd programma’s.  Daar waar ik kan maak ik foto’s van alle elftallen en zet deze op facebook en de website. Dit vindt ik super leuk om te doen.

Ik kan echter niet altijd overal zijn, want ik zie ook graag mijn zoon spelen in een  wedstrijd of is een keer geen voetbal in het weekend vindt ik ook wel is lekker.   Maar ik zou het wel super leuk vinden als er wel foto’s of verslagen van de wedstrijden zijn of  worden gemaakt.  Ik zet deze met alle liefde en plezier dan op de website en facebook pagina zodat iedereen kan meegenieten hoe onze jongens en meiden het weekend er weer vanaf gebracht hebben.  Dubbel zo leuk is om familie en vrienden mee te laten genieten van die mooie actie foto’s en verslagen op onze facebook pagina van juist jou zoon of dochter, toch?

Ik zou het super fijn vinden als jullie me willen helpen om van alle teams de nieuwste wist je datjes, nieuwtjes, feitjes  en prestaties op de website te krijgen. Stuur het me toe op mireillegroenhof@gmail.com en ik zorg dat het er op komt.

Alvast bedankt, ik kijk er nu al naar uit :0)