voetbal.nl app en wedstrijdzaken app

Komend seizoen gaan we met de voebal.nl app en het mobiele digitale wedstrijdformulier werken.

Voetbal.nl app
Binnenkort komt er een nieuwe app waarmee je nog meer toegang krijgt tot de KNVB en het voetbal. Momenteel hebben veel leden binnen een gezin een gezamenlijk mailadres. Maar om goed toegang te krijgen tot deze app moet elk lid zijn eigen en uniek mailadres hebben. Is je e-mail adres niet bij ons bekend of veroudert? Stuur dan een mail naar onze ledenadministratie lid@vvharen.nl
Onderstaand het bericht van de KNVB over de nieuwe voetbal.nl app:

De nieuwe voetbal.nl app komt er aan. Met de komst van de nieuwe Voetbal.nl app ontstaan er nieuwe communicatiemogelijkheden met onze leden. In combinatie met bestaande Sportlink producten kan de Voetbal.nl app worden gebruikt om leden te informeren over activiteiten op de vereniging, hun trainingen en vrijwilligerstaken. vv Haren gaat hiervan gebruik maken. Zo gaan we onze leden nog meer en nog beter bij je club betrekken. Het e-mailadres dat bij leden geregistreerd staat is hierbij van groot belang. Onze leden hebben dit e-mailadres nodig om een account aan te maken en hun eigen programma in te zien. Het e-mailadres in Sportlink wordt de gebruikersnaam van het nieuwe account van jouw leden. Dat account kan ook worden gebruikt voor de Wedstrijdzaken app waarmee spelende leden, leiders, scheidsrechters gaan werken komend seizoen. Zie hieronder.
Het mobiele digitale wedstrijdformulier
Het digitale wedstrijdformulier wordt vervangen door het mobiele digitale wedstrijdformulier. Voorbereiden, de wedstrijddag en het verzenden naar de KNVB gaat voortaan via de wedstrijdzaken app op je smartphone of tablet. Ook de spelerspassen zijn voortaan digitaal en beschikbaar via de wedstrijdzaken app. Afhankelijk van je functie binnen de vereniging kun je verschillende zaken met de app regelen en of beheren. De komende tijd gaan we onze teammanagers (leiders) en scheidsrechters de nodige informatie geven over het mobiele digitale wedstrijdformulier en de wedstrijdzaken app.