Voetbalclinic vv Haren groot succes!

Op vrijdagmiddag 24 februari organiseerden vv Haren en Voetbalacademie Noord onder leiding van Harold Wekema van Voetbalacademie Noord en onze hoofdtrainer Cor Meijer een voetbalclinic voor de jeugd. De opkomst was met ruim 50 deelnemers zeer goed. De trainers hadden diverse  oefeningen uitgezet op het en er werden in alle leeftijdscategorieën groepen gemaakt.

Na drie intensieve trainingen uren kwam er om 17.00 uur een einde aan deze leuke en leerzame activiteit en kreeg iedereen die deelgenomen had een patatje aangeboden van vv Haren. De organisatie wil alle kinderen bedanken die naar het sportpark zijn gekomen, maar natuurlijk ook de trainers en alle vrijwilligers die deze middag tot een groot succes hebben gemaakt!

Puppietraining

Zaterdag 4 maart begint vv Haren weer met ‘puppietraining’, aanvang 10:00. Onder leiding van de zeer ervaren puppietrainer Ab Tuinman kunnen jongens en meisjes van 4 tot 6 jaar op sportpark “De Koepel” kennis maken met de voetbalsport op het puppieveld op gras naast de kantine van vv Haren.

De puppietrainingen worden het gehele seizoen gegeven – van maart tot juni – met uitzondering van de schoolvakanties. Instromen kan op elk gewenst moment. De deelname aan de puppietraining is geheel gratis en zonder verplichting om lid te worden.

Na afloop van elke training krijgen de deelnemers een gezonde ‘snack’ aangeboden van jeugdsponsor Berends Groente & Fruit.

Wie wil deelnemen aan deze puppietraining kan zich aanmelden in het clubhuis van vv Haren of via e-mailadres:  attuinman@hotmail.com

Foto’s clinic