Voorbeschouwing vv Haren 1 – THOR 1 / zondag 30 april om 14.00 uur

Komende zondag neemt vv Haren 1 het onder leiding van de markante scheidsrechter de heer Macbean op tegen THOR 1.

Thor draait prima dit seizoen en lijkt af te stevenen op een plek wat recht geeft op nacompetitie. Hiervoor moet men eerst nog even weten te winnen van respectievelijk: Haren, Donkerbroek en Haulerwijk. Op papier moet dat mogelijk zijn, echter Haren 1 heeft nog wat recht te zetten vandaag!! Eerder dit seizoen werd er nl. beschamend met 3-0 verloren. Vorige week won men van Winsum, 4-2.

Haren speelde in en tegen Nieuw Roden. Het bleef 0-0 en Keeper Robert Rosema hield hiermee voor de 6e keer de nul, een puike prestatie! Het was alweer het 9e gelijke spel van het seizoen. Ook nu weer had Haren de volle buit kunnen en moeten binnen halen. Wederom een kleine teleurstelling voor onze hoofdtrainer.

Bij Haren zit er nog steeds een aantal spelers in de lappenmand en voor hen is het seizoen over. Pascal Visscher heeft een ingescheurde achillespees, terwijl Mark Mertens en Lennart Klomp knieklachten hebben. Daarnaast zijn Rob Bulthuis (blessure), Bert Blaauw (vakantie) en Donovan Saeroon (trotse papa van een mooie dochter) vandaag ook niet inzetbaar.
Gelukkig is de selectie groot genoeg om ook vandaag weer een goed en fris team in het veld te kunnen brengen. Eventueel kan er nog een beroep gedaan worden op onze talentvolle jeugd, we zullen zien!

Op 14 mei is de laatste thuiswedstrijd van Haren 1 tegen Surhuisterveen. Na afloop is er live-muziek, een hapje en een drankje voor alle supporters, sponsoren, leden en aanhang. Hierbij nodigen wij u alvast allen uit!

Wie zien u graag komende zondag langs de lijn!