vv Haren ondersteunt 24-uurs actie NLDoet van Buurthuis Mellenshorst & NOVO

Op 10 en 11 maart is het weer NLDoet, de grootste vrijwilligersactie in Nederland. NLDoet zet vrijwillige inzet in de spotlights en stimuleert iedereen om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken..

Het Buurthuis Mellenshorst en NOVO organiseren tijdens de 24 uurs marathon in de nacht van 10/11 maart van 01.00 – 03.00 uur een bingo. De 24-uurs marathon start op vrijdag 10 maart om 19.00 uur en is 24 uur later afgelopen op zaterdag 11 maart om 19.00 uur.

De opbrengst van de 24-uurs marathon gaat naar de Stichting Vervoer van Ouderen (http://www.ouderenvervoerharen.nl/) in Haren. De vv Haren sluit zich als sociaal betrokken vereniging volledig aan bij dit initiatief en ondersteunt dit daarom ook met een aantal leuke prijzen voor de bingo tijdens de 24-uurs marathon.

Wij wensen de organisatie heel veel succes, het is uiteraard ook mogelijk om als bedrijf of privé persoon deze actie in Haren te ondersteun. Hiervoor kunt u contact opnemen met Jan Broekman beheerder van Buurthuis Mellenshorst.