Wall of Fame vv Haren

Bij vv Haren zijn we momenteel bezig een “Wall of Fame ” te creëren voor overleden speler(ster)s en/of stafleden.
Het gaat om leden, die in het verleden ” selectie speler / speelster( eerste of twee elftal)” of staflid zijn geweest van deze selecties bij de vv Haren.

Vanzelfsprekend zijn er bij de club veel namen bekend, maar om niemand te vergeten doen we ook deze oproep.
Mocht u, als familielid, weten wie dat bij u in de familie is geweest, vragen wij u vriendelijk voor 10 april 2018 een foto (liefst formaat 10 x 10 ) met daarop vermeld, de naam, het geboortejaar en het jaar van overlijden te verzenden aan:

vv Haren p/a R.J de Jager
Boterbloemweg 31
9753 HH te Haren

Bij het toesturen van de foto willen we graag uw e-mailadres , zodat we bij het gereedkomen van de “Wall of Fame” u daarvan in kennis kunnen stellen, zodat u bij de onthulling aanwezig kunt zijn.