Zaterdag en zondag 21/22 juni voetbalweekend met FC Groningen bij vv Haren

Aankomend weekend is het één en al voetbal bij de vv Haren op Sportpark de Koepel.
Op zaterdag 21 juni is er van 09:00-14:00 uur een groot F-pupillen toernooi met deelname van 30 teams uit de regio. Hieronder o.a. Helpman,vv Gorecht en vv Haren uit onze eigen gemeente.

Op zondag 22 juni wordt vanaf 09:30 uur het sterk bezette Hendrik Nijboertoernooi gespeeldvoor nieuwe D-elftallen. Deelnemende teams zijn o.a. FC Groningen/Cambuur, Be Quick, Haren, Velocitas, Actief, Hoogezand, Drachten, Oliveo, TLC en GVAV-Rapiditas.

FC Groningen
Als sluitstuk van het voetbalweekend op De Koepel is vanaf 15.00 uur de eerste training van FC Groningen ter voorbereiding op het nieuwe seizoen. Dit onder leiding van hoofdtrainer Erwin van der Looi en zijn assistenten Dick Lukkien en Marcel Groninger.
Gedurende een maand wordt er weer dagelijks getraind op de velden van De Koepel als voorbereiding op het nieuwe seizoen 2014-2015. De selectie en staf zal dan net als voorgaande jaren weer in de watten worden gelegd door de vrijwilligers van vv Haren.