Graag stellen wij jullie voor aan de Klusploeg van VV Haren!

De Klusploeg van vv Haren is een onmisbare schakel binnen onze voetbalvereniging. De mannen verzorgen het onderhoud van het sportpark en de kantine. Zij verrichten veel grote en kleine klussen op ‘Sportpark de Koepel’. Wij als voetbalvereniging prijzen ons gelukkig met deze topvrijwilligers die in weer en wind paraat staan.

Iedere woensdagochtend is de vaste ochtend voor onze klusploeg. Maar zoals we allemaal kunnen zien zijn de mannen van de klusploeg niet alleen op woensdag maar bijna dagelijks aanwezig op ons prachtige sportpark.

In de kantine bij de bar ligt een schrijfblok waar iedereen altijd zaken mag noteren die de klusploeg kan uitvoeren. Uiteraard mag je de mannen ook altijd even persoonlijk wat vragen, daarom stellen wij onze klusploeg graag aan iedereen voor.