Extra informatie Feestavond zaterdag 1 april

VV Haren bestaat 88 jaar

Op zaterdag 1 april bestaat VV Haren 88 jaar. Dat willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan.
Tijd voor een feestje dus.

Zowel zaterdag Haren 1 als Haren 2 spelen deze zaterdag een thuiswedstrijd, dus hoe leuk zou het zijn als we daar met veel publiek aanwezig zijn. Haren 2 speelt om 13.00 uur, Haren 1 om 15.00 uur.

Aansluitend hebben we vanaf 17.00 uur live muziek van het zangduo Marc en Sandy.
Paul’s Snacks zorgt deze middag voor een hapje en heeft een verkooppunt in de kantine.

Aansluitend zorgt dj Maiko voor een swingende voortzetting.

Omdat VV Haren niet kan bestaan zonder (oud-)leden, vrijwilligers, sponsoren en supporters, is deze avond die op een of andere manier aan VV Haren verbonden is.

We zien jullie graag op 1 april (en dat is uiteraard géén grap).