8 april, 14:30 | Competitie wedstrijd vv Haren 1 | Harkstede 1 – vv Haren 1

Aanstaande zaterdag staat de belangrijke wedstrijd tegen Harkstede 1 op het programma voor Haren 1. Bij winst wint Haren de tweede periode titel en verzekert het zichzelf tot nacompetitie naar de 4e klasse. Deze wedstrijd zal worden gespeeld op Sportpark Hamstede in Harkstede

vv Haren is sinds de jaarwisseling goed begonnen, met 5 overwinningen en 1 nederlaag doen ze nog altijd volop mee voor de promotieplekken. Eerder dit seizoen speelde Haren met 3-3 gelijk tegen Harkstede. Haren gaf destijds in de slotfase van de wedstrijd een 3-0 voorsprong weg.

Haren 1 staat momenteel op een 3e plaats met 35 punten. Voor hun staan V.V. Westerkwartier (38 punten) en VAKO (43 punten). Zoals eerder aangegeven kan Haren bij winst de 2e periode titel zeker stellen.

De aftrap van deze wedstrijd is op zaterdag 8 april om 14:30 en wordt gespeeld op Sportpark Hamstede in Harkstede. We hopen veel van jullie te zien!