Afscheid Harry Hoeksema

Afgelopen week is Harry Hoeksema onverwachts overleden. Op Sportpark De Koepel was Harry bijna dagelijks te vinden, een echte voetballiefhebber! Hij was bij Gorecht een icoon. Zijn inzet als leider, trainer, bestuurslid en supervrijwilliger is door de jaren heen een begrip geworden. Maar ook heeft Harry een verleden bij vv Haren waar hij nog in het beroemde “oude vierde” heeft gevoetbald.

Op verzoek en met veel waardering voor het waardig afscheid wat Harry gaat krijgen plaatsen wij onderstaand bericht namens het bestuur van Gorecht.

Namens vv Haren wensen wij zijn familie, vrienden en alle mensen die hem zullen missen, heel veel sterkte en kracht de komende tijd.

Bericht bestuur vv Gorecht:

In verband met met het overlijden van clubicoon Harry Hoeksema bieden wij u de gelegenheid om bij vv Gorecht op een gepaste manier afscheid van Harry te nemen. Vanzelfsprekend is dit in goed overleg met de familie en de uitvaartverzorger gegaan.

Wij vragen u om het programma goed door te nemen zodat u op tijd bent en om u aan de geldende RIVM-maatregelen te houden. Houd ook rekening met de weersomstandigheden, doe een warme jas aan!

U kunt bloemen meenemen of voorafgaande aan het afscheid neerleggen bij Harries Hoek achter het doel van het hoofdveld:
210114 HarrysHoek

Datum:    Maandag 18 januari 2021
Start:       16:45 uur
Plaats:    Sportpark de Koepel

Programma:
16:30-16:45  gasten nemen hun plek in rond het hoofdveld (met inachtneming van de 1,5 meter, mondkapje verplicht)
16:45-17:00  aankomst Harry op de Koepel
17:00-17.05  selectie draagt Harry naar de middenstip onder begeleiding van het clublied
17.05-17-35  de volgende personen zullen het woord voeren:

1. Mariska Sloot (voorzitter)
  2. Dick Jager (oud voorzitter en vriend van Harry)
  3. Muziek van Marc Roelaerts
  4. Thijs Hekman (aanvoerder 1e selectie)

17:35 fluitsignaal, fakkels selectie, applaus, hierna wordt Harry onder begeleiding van het clublied naar de auto gedragen door de selectie.

• Gasten verplaatsen zich naar de sintelbaan om erehaag te vormen (ook hier weer met inachtneming van 1,5 m) en nemen tulpen uit de daar klaarstaande bakken mee
  • Rouwauto rijdt langs de erehaag, waar de gasten de tulpen op de auto kunnen leggen

Wij vragen iedereen met klem de RIVM regels na te leven, vv Gorecht zorgt voor coronabegeleiders om toe te zien op de regels. U wordt dringend verzocht zich aan 1,5 meter afstand te houden en een mondkapje te dragen.

Het afscheid zal live te volgen zijn via de facebookpagina van vv Gorecht, vanaf 16:45 op: https://www.facebook.com/groups/vvgorecht/

Namens het bestuur van Gorecht,
Mariska Sloot (Voorzitter)