Donderdag aanstaande Kerstmix-Toernooi vv Haren (Donderdag 15 december 2016)

De selectie van v.v. Haren organiseert aanstaande donderdag 15 december 2016 voor alle senioren leden / trainers / begeleiders / toeschouwers + Dames van de v.v. Haren een (verkleed) KERSTMIX-TOERNOOI.

Aanwezig:         19.45 uur
Aanvang:          20.00 uur

De organisatie is in handen van selectie Haren 1 olv Patrick Dijkstra.

Er is een verkiezing/prijs voor de best geklede dame en heer!!

Na afloop “Live Muziek” van Zanger Richard!!

LIVE muziek in de kantine op 15 december 2016 om 21:30 uur!

Na het mix toernooi wordt de kantine “The place to be” voor een gezellige muziek avond met zanger Richard. Vanaf 21:30 uur zal zanger Richard met een repertoire van nummers van Jan Smit tot UB40 en van Dire straits tot Vader Abraham, lekkere meezingers zorgen voor een gezellige sfeer.

Deze feestelijke avond bij v.v. Haren is toegankelijk voor alle leden en niet-leden. De entree is vrij, dus kom langs en vier deze super thursday gezellig mee!

kerstmix vv Haren

<a href="https://www.vvharen get more.nl/wp-content/uploads/2016/12/poster-15-december.jpg”>poster-15-december