BodyFit bestaat 30 jaar: Straatvoetbalcinic op 1 april van Roxanne “Rocky” Hehakai

937

Op 23 maart bestaat BodyFitHaren 30 jaar, namens de vv Haren feliciteren wij BodyFit van harte met dit prachtig jubileum! Bodyfit heeft besloten om hun jubileumweek in het teken zetten van een goed doel: Favela street, een organisatie die straatvoetbal gebruikt om misstanden in de sloppenwijken (Favela’s) aan te pakken.

Op zaterdag 1 april (geen grap) komt Roxanne “Rocky” Hehakaija, 1 van de medeoprichters van de stichting tussen 12.00 en 16.00 langs op sportpark de Koepel om clinics en wedstrijdjes Panna te spelen. “Rocky” is bekend van TV en is het enige vrouwelijke lid van het wereld straatvoetbalteam Street Legends. Verder schopte zij het tot het Nederlands elftal.

SneakPreview

CHECK THIS OUT!#RockyHehakaija #Favelastreet #Freestyle #BodyFitHaren

Geplaatst door BodyFitHaren op Zondag 12 maart 2017

Alle jeugd mag meedoen aan deze clinics en mag het proberen op te nemen tegen Rocky in de Pannakooi. Het enige wat zij vraagt is of de ouders een (vrijwillige) donatie willen doen aan Favela street. Meer informatie hierover op: http://www.favela-street.com/

Kom allemaal dus op zaterdag 1 april meedoen met de clinics! Opgeven is niet nodig! Je mag gewoon langs komen tussen 12 en 16 uur.

Rocky is die zaterdag te vinden op het veldje naast BodyFitHaren. Daarnaast komen er ongeveer 5 straatvoetballers om de clinics te geven.