AFGELAST | Competitie wedstrijd vv Haren 1 | Harkstede 1 – vv Haren 1

11 Maart 2023, Aftrap 14:30

Vanwege het weer is deze wedstrijd afgelast, de wedstrijd wordt later in het seizoen ingehaald.

Aanstaande zaterdag staat de competitie wedstrijd tegen Harkstesde 1 op het programma voor Haren 1. Deze wedstrijd zal worden gespeeld op Sportpark Hamstede.

vv Haren is sinds de jaarwisseling dit seizoen ongeslagen. Na achtereenvolgende overwinningen op Oosterparkers (3-2), Asser Boys (2-3) & vv Geo (1-0), wacht nu dus de wedstrijd tegen Harkstede 1. Harkstede bevindt zich momenteel op de 6e plaats in de competitie met 20 punten. Eerder dit seizoen gaf vv Haren in de laatste 15 minuten van de wedstrijden een 3-0 voorsprong weg, en werd de uitslag 3-3. Doelpuntenmakers: Ivar Luppes (2x) & Niek Menses.

Haren 1 staat momenteel op een 3e plaats met 29 punten achter V.V. Westerkwartier (29 punten) en VAKO (34 punten). Bij een overwinning op Harkstede zal Haren 1 goede zaken doen in de periodetitel. Een periodetitel zal Haren 1 de kans geven om aan het einde van het seizoen te promoveren naar de 4e klasse.

De wedstrijd begint zaterdag 11 maart om 14:30 en wordt gespeeld op Sportpark Hamstede.