Competitie wedstrijd vv Haren 1 | vv Haren 1 – Oosterparkers 1

4 Februari 2023, Aftrap 15:00

Aanstaande zaterdag staat alweer de volgende wedstrijd op het programma voor Haren 1. Deze wedstrijd wordt gespeeld op Sportpark de Koepel tegen Oosterparkers 1.

vv Haren speelt aankomend weekend tegen Oosterparkers 1, eerder dit seizoen wist vv Haren 1 daar met 2-5 te winnen, mede door doelpunten van: Henok Mehari, Ivar Luppes, Martijn Wijsbeek, Arnoud Karsens & 1 eigen doelpunt.
De tegenstander van vv Haren (Oosterparkers) beleeft een slecht seizoen. Met 0 punten uit 11 wedstrijden en een doelsaldo van -58, staan ze onderaan in de competitie. Ze zullen tegen vv Haren alles proberen om de nederlaag eerder in het seizoen recht te zetten.

De wedstrijd begint Zaterdag 4 Februari om 15:00. Komen jullie gezellig kijken?