Eerste competitie wedstrijd Haren 1 2023 | Tynaarlo 1 – Haren 1

28 Januari 2023, Aftrap 14:30

0 45

Aanstaande zaterdag staat de eerste competitie wedstrijd van 2023 voor Haren 1 op het programma, dit betreft een inhaalwedstrijd tegen Tynaarlo 1. Die eerder is afgelast vanwege het veld. De wedstrijd vind plaats op Sportpark de Spil in Tynaarlo. De aftrap vindt plaats om 14:30

Tynaarlo 1 bevindt zich momenteel op de 8e positie met 13 punten uit 10 wedstrijden. Afgelopen seizoen wist Haren in de thuiswedstrijd met 3-1 te winnen. Op Sportpark de Spil wist Haren niet verder te komen dan een 0-0 gelijkspel. Het belooft dus een spannende en mooie wedstrijd te worden.

Haren 1 staat momenteel op een 4e plaats met 19 punten uit 10 wedstrijden, daarmee staan ze 3 punten achter de koploper. Haren kan dus 3 belangrijke punten pakken in de strijd om promotie (of een eventueel kampioenschap).
Komen jullie het team aanmoedigen naar de overwinning?