FC Groningen start het nieuwe voetbalseizoen traditioneel bij vv Haren

FC Groningen start het nieuwe voetbalseizoen traditioneel bij vv Haren. Maar in tegenstelling tot voorgaande jaren traint de FC de rest van de voorbereiding op de eigen velden van Sportpark Corpus Den Hoorn.

De club begint komende maandag aan groot onderhoud aan de trainingsvelden op Sportpark Corpus den Hoorn. ‘Om deze velden de intensieve belasting van een voorbereidingsperiode te laten aankunnen, dient er nu al begonnen te worden met het groot onderhoud ervan,’ schrijft FC Groningen.

Traditie
FC Groningen houdt wel de traditie van de laatste jaren in stand om de kick-off van het nieuwe voetbalseizoen op zondagmiddag in Haren te houden. Dit jaar zal de eerste kennismaking met de spelersgroep onder leiding van de nieuwe hoofdtrainer Ernest Faber op zondag 26 juni zijn. Het aanvangstijdstip van de eerste training is net als in voorgaande jaren om 15.00 uur na de finale van het Hendrik Nijboertoernooi.