Grazie Ernesto & Daniëlle

901

Afgelopen maandag 15 oktober hebben Ernesto en Daniëlle van Pizzeria Restaurante Sa Capanna met een prachtig feest afscheid genomen van hun Sa Capanna.

Namens vv Haren willen wij Ernesto en Daniëlle bedanken voor de jarenlange trouwe sponsoring van onze vereniging. Ernesto was niet alleen sponsor maar ook voetballer bij het roemruchte 5e elftal. Hij bracht met de passie zoals we van hem kennen Italiaans temperament binnen vv Haren. Hoogtepunten van Ernesto waren de wedstrijden tegen Club Italiano, Italian Boys en natuurlijk de prachtige trip van het 5e elftal naar Amerika.

Namens heel Haren kunnen wij vol overtuiging zeggen dat Ernesto, Daniëlle en natuurlijk ook zijn broer Paulo met Sa Capanna een begrip zijn geworden in Haren en wij wensen de 2e generatie Frau heel veel succes en plezier om dit voort te zetten!

Geniet van jullie welverdiende vrije tijd in Haren/Sardinië!